Mittwoch, 1. September 2010

Ganda (Charlottenburg)

Jeg havde besøg her for nogle dange siden og der var lagt op til at gå ud at spise, det skulle være noget asiatisk blev vi enige om. Ca. 10 min fra hvor jeg selv bor ligger Ganda, vi benyttede lejligheden til at spadsere derhen langs Lietzensee.
Ganda står for en blandig af retter fra Mongoliet,Thailand, Japan og Kina. Den kombination har jeg endnu ikke set noget andet sted i Berlin. Restauranten er stilfuldt indrettet og rimelig stor, man kan sidde udenfor hvis vejret er godt men trafikken larmer en del. Vi fortrak at sidde inde og da det var lørdag omkring ved 18:30 tiden var der en del gæster.
Ganda har en såkaldt Erlebnisbuffet fra 17:30 til 22:00, her kan du selv vælge indgredienserne til din ret. Der er et kæmpe udvalg af grøntsager/kød/fisk/saucer. Du kan spise så meget du vil for 13;90 EUR. Du udvælger det du vil have, går hen til kokken med det og kan tilbereder det i wok eller på teppan yaki, derefter bliver det bragt hen til dit bord.

Vi valgte ikke erlebnisbuffet men retter i spisekortet. Alt kom rimelig hurtigt og det smagte fremragende. Servicen er venlig og nogle gange lige lidt hurtig ( jeg havde lige lagt gaflen fra mig og var færdig - vupti var min tallerken allerede taget væk!) Hende der betjente os kunne ikke så godt tysk men ok.
I spisekortet stod der intet om desserter, derfor spurgte jeg om det var muligt at få dessert - det var det, så vi fik hver en lille skål med forskellige frugter.
Alt i alt en god aften.

Ganda
Neue Kanstr. 16
14057 Berlin

alle dage 12-23

Website
Bykort

1 Kommentar:

Unknown hat gesagt…

Berlin er en topklasse storby, en rigtig metropol. Jeg spiste på Literaturhaus Berlin, et meget hyggeligt sted med god mad, som absolut kan anbefales.