Montag, 18. Januar 2010

Zweistrom (Prenzlauer Berg)

En weekend hvor jeg havde spillet badminton i SEZ sammen med venner havde vi lyst til lidt at spise inden vi gik hver til sit. Et forslag lød på arabisk imbiss - Zweistrom i nærheden af Kolwitzplatz.
Jeg har været der en del gange og har altid været super tilfreds med maden. Jeg vil næsten sige at det efter min mening er den bedste arabiske imbiss i kiloteters omkreds!
Imbissen er lille, lige knapt 4 små (...og de er meget små!) borde er der blevet plads til, men det er kun om vinteren man behøver være inde, når vejret tillader det er der borde og stole udenfor.
Maden bliver tilberedt af friske råvarer til rimelige priser.
Jeg kan varmt anbefale schawarma-tallerken, falaffel og husk nu endelig mangosaucen!

Zweistrom
Kollwitzstr. 104
10435 Berlin

Ma-Sø 11-02

Bykort

Keine Kommentare: