Montag, 26. Oktober 2009

Corroboree (Mitte)

Jeg komme ikke så ofte forbi Potsdamer Platz fordi det myldre med turister og hele området er for turistpræger for mig, men for nogen tid siden skulle jeg i Philharmonien om aftenen, derfor bestemte jeg mig for at spise på Potsdamer Platz. På Corroboree (australsk bar og restaurant) havde jeg været een gang før så det blev det til igen.
Maden var i top ( her kan man spise kænguru!) personalet var sikkert studerende - de var ikke så opmærksomme men så fik de lidt mindre drikkepenge....
Jeg sad ude på pladsen hvor bordene godt kunne have haft lidt mere afstand til hinanden, men det var engentlig ok.
Priserne er turist-priser, hvilket vil sige at det hele koster 1-2 EUR mere end andre steder.

Hvis man shopper i området kan jeg anbefale denne restaurant.

Corroboree
Sony Center
Bellevuestr. 5
10785 Berlin

Dagligt
9 -?

Website
Bykort

Keine Kommentare: