Samstag, 30. Januar 2016

Wlan i Berlin

Jeg ser tit fx. på Facebook at der spørges om hvor man kan sidde, drikke en kop kaffe og samtidig surfe.
Der er selvfølgelig mange steder, men her er en lille liste med nogle:

Cafe/Bar/Restaurants
Biblioteker

Wlanmap
Wlan Berlin

her kan du søge på bydistrikt
FreewifiBerlin

På en del banegårde er der 30 min frit Wlan
Haupbahnhof
Gesundbrunnen
Lichtenberg
Ostbahnhof
Spandau
Südkreuz
Wannsee
Zoologischer Garten
Navnet på netværket er: Telekom

Lufthavne
Tegel har 60 min frit Wlan
Netværk: Free Airport WiFi Telekom

Schönefeld har også 60 min frit Wlan
Netværk: Free Airport WiFi Telekom

Her finder du en oversigt over offentligt Wifi som kan benyttes 30 min om dagen


Forøvrigt er der planer om at Berlin få et offentligt Wlan med 650 Wlan hotspots (Projektet hedder Freies WLAN für Berlin)

Keine Kommentare: