Sonntag, 27. Oktober 2013

Trattoria Toscana ( Charlottenburg)

Det er ikke så tit jeg gå på italiensk restaurant, men jeg er gået forbi Trattoria Toscana mange gange og siddet ude en enkelt gang om somren for at drikke noget.
Forleden var jeg så endelig derinde fo at spise og jeg må sige et alt var udemærket. Et lille hyggeligt lokale opdelt i to niveauer. Spisekortet er overskueligt og der er et ugekort med forskellige retter.
Servicen er hurtig og venlig. Jeg var der ved 17 tiden, hvor der endnu ikke var så mange gæster, men omkring kl 19 så blev der fuldt hus.
Restauranten ligger lidt afsides men kan anbefales. Om somren kan man sidde ude og nyde sin mad.

Trattoria Toscana
Schlossstr. 45
14059 Berlin

Tir-Sø 12-22
Ma er der lukket

Website
Bykort

2 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

På din anbefaling har min kæreste og spist i Trattoria Toscana to aftener, og vi er meget begejstrede. Maden er fremragende, og den er enkel uden de store falbelader, og dertil er prisen lav. Vi har betalt 50 Euro for tre retter inc. vin, vand og drikkepenge for to personer. Vi kommer der gerne igen.

berlinblog hat gesagt…

Hej!
Dejligt med feedback - tak for det.