Samstag, 28. Januar 2012

Pesto Dealer

Det er nogle år siden jeg stødte på Peasto Dealer, de var lige åbnet og havde "åbent hus".
Når jeg er i nærheden lægger jeg gerne vejen forbi for, at se om der er nogle nye pestokreationer som jeg kan prøve. Sidst jeg var i forretningen var det fordi jeg skulle have en lille gave til en ven.

Hos Pesto dealer laves der pesto til enhver smag (fx. salvie) - og nogle gange også variationer af krydderier som man ikke ville forvente ville harmonere sammen, men smager fantastisk ( fx. thai-koriander). Der er ikke tilsat konserveringsmidler, så derfor er holdbarheden efter glassene er åbnet ikke så lang. Men hvis man som jeg har fået smag for det - er pestoen hurtigt spist :)

Jeg kan varmt anbefale thai-koriander - lidt stærkt men helt fantastisk!
Er i selvforsynende i Berlin eller skal I bruge en lille gave...eller har I bare lyst til at prøve de forskellige pesto så tag et smut forbi Charlottenburg eller forbi Kollwitzplatz om lørdagen, der er der markedsdag.

Pas på pesto fra Pesto Dealer kan blive stærkt vanedannende :))


Pesto Dealer
Goethestrasse 34
10625 berlin

Tors-Fre 11-19
Lør 10-16


Website
Bykort

Keine Kommentare: